Stowarzyszenie nie odpowiada za treści zamieszczone w komentarzach.

Wpisywanie adresu e-mail w komentarzach nie jest wymagane.

Czy S.M. Hutnik przejmie S.M. Zagórze?

2017-06-16 21:32:52, komentarzy: 131

Szanowni Mieszkańcy S.M. Zagórze!

 

Już za kilka dni najważniejsze zebranie w Państwa spółdzielni – Walne Zgromadzenie Członków. Wybór odpowiedniej Rady Nadzorczej to decyzja, która będzie miała bezpośrednie przełożenie na wysokość Państwa czynszów oraz wygląd Państwa bloków.


Wybór niewłaściwych ludzi może skutkować olbrzymim zadłużeniem spółdzielni, wprowadzeniem firm, za których działalność będziecie płacić ogromne pieniądze, a w skrajnym przypadku skończyć się może bankructwem Państwa oraz waszej spółdzielni.

Przed laty podczas Walnych w Spółdzielni Mieszkaniowej Hutnik, popełniliśmy grzech zaniechania. Pozwoliliśmy, by osoby nieodpowiedzialne dostały się do władz Spółdzielni Mieszkaniowej Hutnik i od tego momentu, prawie ośmiu lat, codziennie toczymy walkę z okrutną machiną Spółdzielni Mieszkaniowej Hutnik.

 

Niestety to nierówny pojedynek. Nasze zwycięstwa w sądzie wywalczone są sporymi nakładami finansowymi, ogromna ilość zgłaszanych przez nas błędów powoduje wydłużenie dochodzenia do prawdy przez policjantów i prokuratorów.

W Hutnik dzieją się rzeczy dużo gorsze niż sprawy sądowe, niestety nie o wszystkim możemy napisać.

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa Hutnik, która do niedawna posiadała nadwyżki finansowe zadłużona jest dziś na ponad 40 milionów złotych, a termomodernizacja w naszych zasobach, o czym pisaliśmy, jest ponad dwukrotnie droższa niż w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Zagórze.

I choć, jak zapewne Państwo wiecie, prezes Spółdzielni Mieszkaniowej Hutnik ma zarzuty korupcyjne i zwolniony został za kaucją, dalej rządzi w Spółdzielni Mieszkaniowej Hutnik, jak gdyby nigdy nic się nie stało.

 

Wielu kandydatów do Waszej Rady Nadzorczej to osoby związane ze Spółdzilnią Mieszkaniową S.M. Hutnik.

Osoby te otrzymały zadanie przejęcia Spółdzielni Zagórze.

 

Dlatego apelujemy do Państwa, byście zagłosowali na osoby, które gwarantują bezpieczny i stabilny rozwój Spółdzielni Mieszkaniowej Zagórze.

 

 

Wśród kandydatów do Rady Nadzorczej poniższe osoby gwarantują stabilność finansową i praworządność.

 

I część 21-06-2017

II część 22-06-2017

  • Błaszczykiewicz Kazimiera
  • Krzyżowski Jerzy
  • Marcoń Marta
  • Śnioch Beata
  • Róbel Edmunt

 

  • Bijak Teresa
  • Dziubak Leopold
  • Indyka Andrzej
  • Krawiec Dariusz
  • Olko Wanda
  • Ordon Tadeusz
  • Pardała Patrycja
  • Sosnowski Tomasz
  • Żmija Patryk


Powyższy list publikujemy na prośbę jednego z członków S.M. Zagórze.

 

Z naszej strony prosimy, aby wybrali Państwo mądrze.

Jeśli trafili Państwo na naszą stronę, to również mogą Państwo sprawdzić każdą z wymienionych osób w internecie i sami wyrobić sobie zdanie o kandydatach.

Wiemy tylko, że istnieje realna szansa, że do Rady Nadzorczej S.M. Zagórze trafią osoby, które będą mogły zmienić Zarząd,  w którym zasiądą osoby powiązane z S.M. Hutnik.


Prosimy o przemyślane wpisy, internet nie jest anonimowy.

« powrót

Dodaj nowy komentarz

  • Krzysztof 22:03, 16 czerwca 2017

    Skąd takie zainteresowanie spoldzielnią Zagórze w ogóle i szczególe przepraszam? Czy administrator coś sugeruje co kto itd.Zauwazylem duży popłoch ze strony spółdzielni Zagórze Pan Maciej A ....długi itp.Nie dostrzegam prawdy jakieś dowody są na to?CZY TO MOŻE SZTUCZNY TŁOK.TO ze rączka rączkę myje w spółdzielni doszedłem zatrudniając pracownika w ostatnim czasie po znajomości. Dziękuję Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Krzysztof 22:15, 16 czerwca 2017

    Proszę o Fakty jak można i jest ktoś w takim posiadaniu.
    Spółdzielnia Zagórze potrzebuje zmian i nie podlega to wątpliwości. Teraz wychodzą gazetka za gazetą a niedawno musiałem się fatygować po książeczkę do spółdzielni,twierdzili ze nie każdy potrzebuje jej ponieważ ludzie robią przelewy elektroniczne a fakt jest taki ze szczedzili na papierze!To nieliczny powód na zmiany

    Odpowiedz
  • Beka 22:38, 16 czerwca 2017

    Ja znam inne osoby nie związane z Zarządem SM Zagórze ani z Hutnikiem czy inna spółdzielnią. Te z listy to m,in, córka obecnego przewodniczącego rady nadzorczej, pan który został wybrany niezgodnie z przepisami statutu,ale w zgodzie z zarządem oraz pani radna która w momencie wyboru w ub.r. ponoć nie znała przepisów wyborczych statutu. Pewnie i pozostałe osoby są powiązane z zarządem. A pan Krzyżowski to pewnie znalazł się na liście w ramach wdzięczności, że załatwił za zarząd sprawę regulacji gruntów na Sikorskiego. Od kilku lat straszą nas Hutnikiem, ale przecież my znamy swoich sąsiadów i wiemy na kogo głosować, Ani Hutnik, ani Zarząd nie muszą nam wskazywać kogo mamy wybrać. Widać jak bardzo boją się o swoje
    stołki. Nie dajmy się zmanipulować.

    Odpowiedz
  • Beka 22:43, 16 czerwca 2017

    Panie Krzysztofie;
    książeczki to są wliczone w koszty obsługi informatycznej, a teraz kasa idzie na ulotki, biuletyny i dozorczynie zamiast sprzątać roznoszą to po skrzynkach

    Odpowiedz
  • inka 22:45, 16 czerwca 2017

    Widać, że Hutnik nie wystarcza. Oszczercze ulotki nie wystarczają. Zarzuty nie wystarczają. Ile trzeba mieć tupetu, żeby sięgać po władzę w normalnej spółdzielni. Chyba tylko Niezależni i SLD to potrafią, bo nikt inny.

    Odpowiedz
  • Beka 22:45, 16 czerwca 2017

    Proponuje żeby Zarząd zrobił z mecenasem taki przewał jak w zeszłym roku i wybrał wszystkich swoich ludzi na II walnym bo tam jest więcej pracowników SM to jest łatwiej

    Odpowiedz
  • Beka 22:50, 16 czerwca 2017

    Jak tak dalej pójdzie to kandydat do rady musi wskazać swoja przynależność partyjną,a przecież obecny przewodniczący startował z listy SLD na radnego.

    Odpowiedz
  • piotek 22:53, 16 czerwca 2017

    Prokuratura, podobno, przesłuchała pierwszych świadków. Ciekawe, kto ze SM Hutnik będzie kandydował do Rady Nadzorczej a kto się w ostatniej chwili wycofa?

    Odpowiedz
  • piwonia 21:26, 17 czerwca 2017

    Hutnik jest spalony przenosi się na inny okręt. Okręt SM Zagórze dryfuje spokojnie, ale może rozbić się o skały, tak jak roztrzaskała się bezpowrotnie SM Hutnik, ikona złej spółdzielczości w kraju.

    Odpowiedz
  • Kamil 12:41, 19 czerwca 2017

    Spalony jest od tej pory Świadomy Lokator. Wybieranie, która spółdzielnia jest zła, a która jest dobra dezawuuje to stowarzyszenie do zera.

    Dopisek administracji

    Każdej spółdzielni należy się bacznie przyglądać, SM Zagórze nie jest tu wyjątkiem. Wręcz namawiamy członków wszystkich spółdzielni do zainteresowania się swoim majątkiem, którym w ich imieniu zarządzają zarządy.
    W podanej przez nas informacji chodzi o próbę przejęcia tej Spółdzielni przez osoby, które notorycznie łamią prawo.
    Jak widzimy niektórzy tego nie rozumią.

    Odpowiedz
  • kamyk 22:02, 20 czerwca 2017

    Uwierzyłbym, gdyby nie to, że sami się angażujecie i wskazujecie konkretnych kandydatów do rn.

    Odpowiedz
  • Maria 20:49, 21 czerwca 2017

    Według ostatniej ulotki do Rady nadzorczej bedzie startował pracownik SM Hutnik nie jaki Roch Zachariasz .. czyli troll..

    Odpowiedz
  • Tomy 6:49, 26 września 2017

    Dlaczego troll??

    Odpowiedz
  • Krystyna 23:10, 16 czerwca 2017

    Która z osób na liście kandydatów nie jest powiązana z obecnym zarządem spółdzielni Zagórze

    Odpowiedz
  • kilof 21:27, 17 czerwca 2017

    Przedstawcie swoje nazwiska, a nie ukrywajcie się w pod pseudonimami. Wiadomo, że tego nie zrobicie, więc tak tylko piszę.

    Odpowiedz
  • Beka 23:12, 16 czerwca 2017

    SM Zagórze to już dwa lata pod rządami pani prezes ( byłej pracownicy Hutnika)i przewodniczącego rady nadzorczej. Prezes to już w wieku emerytalnym teraz tylko figurant, podpisuje pisma spreparowane przez mecenasa, niekoniecznie zgodne z przepisami prawa.

    Odpowiedz
  • kilof 21:30, 17 czerwca 2017

    Spreparowane przez mecenasa (?) no i będzie proces Beka!

    Odpowiedz
  • Krystyna 23:14, 16 czerwca 2017

    Prokuratora i prokuratora dajcie spokój nie straszcie ludzi na miłość boską
    Fakty POPROSZĘ I ODPOWIEDZ NA PYTANIE KTÓRA Z OSÓB JEST NIEZALEŻNĄ NIE POWIAZANĄ Z OBECNYM ZARZĄDEM SP ZAGÓRZE

    Odpowiedz
  • Beka 23:17, 16 czerwca 2017

    To pismo nosi datę 6.06. to jeszcze prokurator mógł go nie przeczytać, pewnie zajmie się sprawa po wakacjach, to musi potrwać o ile w ogóle się tym zajmie, bo raczej umarza takie sprawy jako znikoma szkodliwość czynu. Zamiast zamykać faktycznych przestępców będzie się paprał w sprawach spółdzielni.

    Odpowiedz
  • Beka 23:19, 16 czerwca 2017

    Pani Krystyno jeżeli zarząd wytypował te nazwiska to jak pani myśli ?

    Odpowiedz
  • Katarzyna 23:19, 16 czerwca 2017

    No fakt była pani prezes hutnika teraz kojarzę faktycznie.Obecnie w spoldzielni Zagórze pracuje córka!!!

    Odpowiedz
  • piwonia 20:45, 17 czerwca 2017

    Ha ha ha kto w Hutniku nie pracuje i do czego doprowadził 9 tysięcy członków!!!

    Odpowiedz
  • lonia 23:20, 16 czerwca 2017

    Manipulacje, kłamstwa to jedno, a efekty Waszych działań to drugie. Rzeczywistość się zmieniła, więc cieszcie się, że nie jesteście skórze swojego pryncypała z Hutnika. Swoją drogą macie tupet. Fajne Walne się zapowiada :)

    Odpowiedz
  • Katarzyna 23:24, 16 czerwca 2017

    Pani Małgorzata B obecnie ale mnie oswiecilo,córka

    Odpowiedz
  • Beka 23:26, 16 czerwca 2017

    Od tylu lat była nadwyżka bilansowa, a w 2016 roku jest strata. Dopiero w maju zakończyło się badanie bilansu.Od roku nie ma głównej księgowej, a tylko zastępstwo To jest właśnie stabilność finansowa obecnego zarządu.

    Odpowiedz
  • had 23:26, 16 czerwca 2017

    Swoją drogą ciekawe ile Niezależny zarząd w SM Zagórze, złożony z pracowników Hutnika będzie zarabiał po wyborze nowej RN. 30 tysięcy, 40 tysięcy.

    Odpowiedz
  • Beka 23:30, 16 czerwca 2017

    Tak się składa ze ja nie mam pryncypała w Hutniku i nigdy tam nie pracowałam.
    Natomiast wiceprezes SM Zagórze tak -jako kierownik administracji.

    Odpowiedz
  • Beka 23:32, 16 czerwca 2017

    a jak to się ma do obecnego jubilata prezesa - 90 tys.

    Odpowiedz
  • gość 20:23, 17 czerwca 2017

    Stać ich na to. Najwyżej strata będzie większa.

    Odpowiedz
  • Katarzyna 23:33, 16 czerwca 2017

    Córka św pamięci prezes ja jestem podirytowana to ludzie pracy szukają a ty wciskają rodzinki.Po tym fakcie napewno nie zagłosuje na te osoby nigdy w życiu.Ponadto to jest obłęd brak domofonów,żarówki na klatce to moj chłop daje swoje bo nie ma komu przyjść i zmienić spaloną żarówkę

    Odpowiedz
  • Katarzyna 23:57, 16 czerwca 2017

    Podaj nr tel lub adres to się przekonamy czy wymienią wraz z zębami

    Odpowiedz
  • Katarzyna 23:59, 16 czerwca 2017

    Dostałeś po twarzy ze takie masz sugestie, wspomnienia? Hah

    Odpowiedz
  • andrzej 1:08, 17 czerwca 2017

    Ha, ha ! Stabilność finansową! A osoby z tej listy to ludzie powiązani z aktualnym zarządem, który spowodował kolosalne straty w spółdzielni Zagórze. Sprawdźcie sobie wyniki finansowe za poprzednie lata.

    Odpowiedz
  • piwonia 18:46, 17 czerwca 2017

    Dokładnie sytuacja finansowa SM Zagórze jest kilkanaście razy lepsza od Hutnika a czynsze znacząco mniejsze, ale po Walnym może się zmienić. Prawda, koledzy?

    Odpowiedz
  • Winonia 20:11, 17 czerwca 2017

    Zaklinanie rzeczywistości nic nie da. Sytuacja naszej spółdzielni jest fatalna.

    Odpowiedz
  • Winonia 20:12, 17 czerwca 2017

    Na walne na pewno pójdę...

    Odpowiedz
  • piwonia 20:40, 17 czerwca 2017

    Dokładnie odpowiada za nią prezes Adamiec Rada Nadzorcza, Wnuk i Wojtusiak dziś radni wczoraj pracownicy Hutnika. Ale Oni nie w internecie będą się tłumaczyć

    Odpowiedz
  • Winonia 9:57, 19 czerwca 2017

    A co ma Adamiec do naszej spółdzielni?

    Odpowiedz
  • gość 12:17, 18 czerwca 2017

    Tylko hutnik zarobił ponad 2.5 mln dla swoich mieszkańców, a na naszym walnym będziemy zatwierdzać stratę ponad 0.26 mln.

    Odpowiedz
  • pawel 15:35, 19 czerwca 2017

    Ile lat bedziecie odrabia te długi 40baniek dlugu to jakieś 20 lat przyjmując że zawsze bedą takie zyski

    Odpowiedz
  • gość 7:45, 20 czerwca 2017

    Raczej nie bo na lokatach mają 30 baniek. A u nas konta wyczyszczone i na dodatek strata.

    Odpowiedz
  • Zagorzanin 7:52, 17 czerwca 2017

    Widząc po komentarzach część osób naprawdę chce powrotu Hutnika do Zagórza i znaczącej podwyżki czynszów. No pasaran

    Odpowiedz
  • Krzysztof 7:57, 17 czerwca 2017

    Ja dostrzegam jak SM Zagórze broni się rękami i nogami tylko mało faktów
    Ulotki gazetki to nie wszystko a w chwili obecnej dostrzegam kumoterstwo między innymi. PRZYDAŁY BY SIĘ KALKULACJE WSTECZ ORAZ NAPRAWDĘ LUDZIE NIEZALEŻNI W NOWYM ZARZĄDZIE

    Odpowiedz
  • camila 9:58, 17 czerwca 2017

    Naprawdę niezależni - tacy jak Pan Wnuk, Litewka, Pisalski, Adamiec, Wojtusiak :)

    Odpowiedz
  • hehe 20:14, 17 czerwca 2017

    Albo Olko, Gaim, Indyka :)

    Odpowiedz
  • piwonia 20:39, 17 czerwca 2017

    Olko też pomyłka, ale takie są zawsze.

    Odpowiedz
  • Jožin z bažin 8:27, 17 czerwca 2017

    "Powyższy list publikujemy na prośbę jednego z członków S.M. Zagórze." Którego członka? Chyba członka Zarządu lub Rady nadzorczej, ale tego już nie dopiszecie.

    Świadomy lokator to ściema. Niby walczycie z patologiami w spółdzielniach,ale prawda jest inna. Walczycie TYLKO z SM Hutnik bo oderwał was od koryta. Całe stowarzyszenie to przykrywka. A dowodem ostatecznym jest ten artykuł wskazujący na kogo głosować a nazwiska w/w wszystko mówią. Jesteście żałośni. Jest was kilka osób, które sieją nienawiść. Pamiętajcie - karma wraca! I dlatego apeluje do ludzi - pod żadnym pozorem nie głosować na w/w osoby bo będzie kupa!!!

    Odpowiedz
  • Marlena 9:15, 17 czerwca 2017

    Jest lista ale myślę że pewno jest to znowu lipa ułożona pod SM ZAGÓRZE jak by mogło być inaczej,dlaczego wydają gazetki ostrzegajace przed Hutnikiem a nie z opisem w/w kandydatów cv aby mieszkańcy mogli dowiedzieć się coś więcej na temat tych osób.Goglować każdą z nich sprawdzać na własną rękę?ŻENADA.

    Odpowiedz
  • Camila 8:36, 17 czerwca 2017

    Mieć prokuratora na karku i takie rzeczy wypisywać! Ostatni zryw Niezależnych. Nawet radny L. i Gregorio nie pomogą. A wstyd zostanie

    Odpowiedz
  • Krzysztof 9:31, 17 czerwca 2017

    Przestań kobieto czy kto tam siedzi jaki prokurator o co o ulotki daj spokój
    SM ZAGÓRZE Robi to samo PSIOCZY RÓWNIEŻ W ULOTKACH!!!NIE PRZEDSTAWIAJĄ NIC ANI NIKOGO KONKRETNEGO. SM ZAGÓRZE MOŻE RÓWNIE DOBRZE ZROBIĆ DONIESIENIE NA SIEBIE.

    Odpowiedz
  • Asiulka czarnulka 11:19, 17 czerwca 2017

    Wiadomo po co do Rady Nadzorczej kandyduje tylu pracowników SM Hutnik. Po prostu chcą wywalić obecnych pracowników SM Zagórze (patrz Hutnik) a następnie połączą bankruta z Zagórza - Hutnika z Nami. Sprytnie to wymyślili!

    Odpowiedz
  • Areczek 11:21, 17 czerwca 2017

    To ma sens. Po to ulotki wydają kasę w restaurackach wydają w Bądzinie knują.

    Odpowiedz
  • Balbinka 11:54, 17 czerwca 2017

    Zastanawiałem się dlaczego tak Hutnik miesza teraz jasne chcą przejąć SM Zagórze i połączyć z Hutnikirm!

    Odpowiedz
  • Mozart 13:20, 17 czerwca 2017

    Aśka upośledzona jesteś to co napisałaś jest oczywiste a Ty Amerykę odkywasz!

    Odpowiedz
  • kurczątko 21:43, 17 czerwca 2017

    Nie - na pewno Niezależni przejąć Zagórze, podobnie bezinteresownie jak Hutnika i miasto.

    Odpowiedz
  • Beka 11:40, 17 czerwca 2017

    Lista kandydatów jest długa, 23 osoby na I części i 32 osoby na II części. Wśród nich są osoby na pewno nie związane ani z Hutnikiem ani z Zarządem. Dlatego apel do członków aby wybrali osoby im znane i odpowiedzialne.
    Florczyk i Marcoń z I części oraz Indyka, Olko i Pardała z II części to aktualna rada.
    Z tego co mi wiadomo to świadomy lokator współpracuje z zarządem SM Zagórze przeciwko Hutnikowi.
    Wciska kit, że termomodernizacja jest tańsza w SM Zagórze, ale zwrot naszych pieniędzy zebranych przez poszczególne bloki nastąpi może za 10lat. W tym roku termo będzie w bloku pani wiceprezes.

    Dopisek administracji

    Nie wciskamy kitu, tylko stwierdzamy fakty.
    Gdybyśmy pisali kłamstwa, już dawno musielibyśmy się z tego spowiadać w sądzie.

    Odpowiedz
  • Bober 12:23, 17 czerwca 2017

    "...Wiemy tylko, że istnieje realna szansa, że do Rady Nadzorczej S.M. Zagórze trafią osoby, które będą mogły zmienić Zarząd,"

    No i co z tego że zmienią Zarząd???? Spółdzielnia zarządzana jest od ponad 2 dekad przez tą samą ekipę! W tym roku wyszła kilkuset tysięczna STRATA w rachunku zysku i strat! Kto tym zarządza ja się pytam?

    Tyle się mówi o kadencyjności w samorządach, ale wg świadomego lokatora to nie dotyczy SM Zagórskiej. Bo tam jest cud, miód, malina. Co innego SM Hutnik bo to bandziory i tam trzeba zmienić Zarząd. Obłuda, żenada i brak słów.

    Jeszcze raz dziękujemy świadomemu lokatorowi za podaną listę osób, na których nie głosować.


    Dopisek administracji

    Prosimy nie manipulować słowami wyjętymi z kontekstu, bo przypomina to działania pewnej spółdzielni.
    Pełne zdanie brzmiało
    "Wiemy tylko, że istnieje realna szansa, że do Rady Nadzorczej S.M. Zagórze trafią osoby, które będą mogły zmienić Zarząd, w którym zasiądą osoby powiązane z S.M. Hutnik."

    Odpowiedz
  • Marian 15:31, 17 czerwca 2017

    Do administracji. Jakie fakty? Porównaliście hutnikowskie zestawienie do WFOŚ (dokument), którego metodologii sporządzania nie znacie ze SŁOWAMI zarządu zagórskiej.

    Odpowiedz
  • piwonia 18:11, 17 czerwca 2017

    Witamy księgowego Hutnika, niech Pan się cieszy wolnością słowa (no i w ogóle wolnością) Miłego wieczoru!

    Odpowiedz
  • Marek M 12:33, 17 czerwca 2017

    witam
    Na poprzednim zebraniu krzyczeliście ze SM Hutnik chce przejac SM Zagorze.,co w konsekwencji spowoduje wzrost cen obslugi lokatorow i zwiekszy zadluzenie SM Zagorze.Zakrzyczeliscie ich i co? Tydzien po walnym SM Zagorze podnosi ceny ,pozniej staje sie to norma, ze co miesiac jest podnoszona jakas oplata.To trwa do nastepnego walnego. I teraz od nowa wasza spiewka. Moze jadnak niech przejma...przynajmniej przeprowadza termo-modernizacje 20 blokow a nie 5 Przynajmniej juz wiecej nie zabiora bo..ponoc juz zabrali wszystko.pozdrawiam i zapewniam ze wiekszosc lokatorow moze przejrzy na oczy

    Odpowiedz
  • lolo 13:04, 17 czerwca 2017

    Ciemna masa kupi te 20 zrobionych bloków w cenie 2-3 mln za sztukę, bo myśli że prezes zapłaci. Kasa owszem idzie, ale w drugą stronę.
    Idź chłopie do swojej spółdzielni i zobacz bilans, a następnie porównaj go z bilansem hutnika, wtedy zrozumiesz.

    Odpowiedz
  • Krzysztof 12:36, 17 czerwca 2017

    Ludzie realnie!SM Zagórze zaczyna latać dziury pod blokami,teraz zaczynają udawać ze coś się dzieje pod publiczkę?JAKA FUSZERKA TO WAM POWIADAM -Masakra

    Odpowiedz
  • Wiktor 13:44, 17 czerwca 2017

    SM Zagórze jest podwyżka za podwyzką

    Odpowiedz
  • protest 14:19, 17 czerwca 2017

    Za to w HUTNIKU jest taniej. Chłopie myśl i mieszkańców nie oszukuj! I powiedz na Walnym, że pracujesz w HUTNIKU! Oklaski dostaniesz!!!

    Odpowiedz
  • Beka 13:53, 17 czerwca 2017

    No i już nas straszą aby wpisy były przemyślane, internent nie jest anonimowy. Czyli można pisać wszystko pod warunkiem ze jest to zgodne z poglądami wyselekcjonowanych


    Dopisek administracji

    Można pisać wszystko pod warunkiem, że nie narusza się netykiety.
    W historii strony usunęliśmy do tej pory 4 komentarze, na ponad 1000.
    Nasze poglądy nie mają tu nic do rzeczy.

    Odpowiedz
  • Beka 13:56, 17 czerwca 2017

    Nie mogą robić nic więcej bo przetarg trwa, a wszystkie bloki w całej spółdzielni remontowy maja na minusie bo kasa idzie na termo

    Odpowiedz
  • protest 14:31, 17 czerwca 2017

    Dokładnie Hutnik na minusie - 40 milionów. Czynsze droższe niż w Hutniku jedynie w Sokolni i... zarządzanym przez PO Sosnowcu (mieszkania komunalne). Dlatego trzeba "polepszyć" życie członkom SM Zagórze. Dziękujemy!

    Odpowiedz
  • Marian 15:13, 17 czerwca 2017

    Z tego co się orientuję, to tylko dwie spółdzielnie mieszkaniowe w Sosnowcu mają stratę. Sokolnia i Zagórze. Tylko tym dwóm bank nie udzieli kredytu.
    Bijak, Florczyk, Indyka, Krzyżowski, Marcoń, Olko, Pardała to nazwiska skompromitowane, bo za ich kadencji doszło do kolejnej straty w spółdzielni. Straszenie Hutnikiem jest bez sensu. Wystarczy porównać zasoby. Z Zagórskiej robią się powoli slumsy.

    Odpowiedz
  • protest 15:15, 17 czerwca 2017

    Gratulujemy Marian złota czcionka roku z manipulację rodem z KOD-u. Nagrodę w wiadomej restauracji zagórskiej wręczy ex policjant Gregor :)

    Odpowiedz
  • Jožin z bažin 15:36, 17 czerwca 2017

    Ja tam wierzę w mądrość ludzi mieszkających w zasobach zagórskiej.
    Wybór jest prosty SM Zagórze czy SM Slams.

    Odpowiedz
  • Zagorzanin 17:43, 17 czerwca 2017

    Zdecydowanie tak nigdy zadłużonych slumsów z Hutnika zawsze Zagoŕze a SLD i Niezależni won!!!

    Odpowiedz
  • Jožin z bažin 17:46, 17 czerwca 2017

    Stary, ale bredzisz :)

    Odpowiedz
  • Zagorzanin 17:58, 17 czerwca 2017

    Po walnym zostanie Wam czapkowanie u Arkadiusza:) Trafi swój na swego pozdrawiam!!!

    Odpowiedz
  • Beka 15:40, 17 czerwca 2017

    i jak tak myślę i popieram Jożin z bażin trzeba wierzyć w mądrość prawdziwych członków tej spółdzielni

    Odpowiedz
  • piwonia 15:42, 17 czerwca 2017

    Dokładnie albo bankructwo Hutnika i skompromitowanych ex działaczy SLD z zarzutami albo normalne funkcjonowanie SM ZAGÓRZE bez zadłużeń i wstydu na cały kraj!

    Odpowiedz
  • Godzilla 16:06, 17 czerwca 2017

    Bez zadłużeń to może i tak @piwonia, ale wstyd to na pewno na cały kraj patrząc na "smutne" osiedle.

    Natomiast patrząc realnie skoro nie niepokoi cię strata jaką zrobił obecny zarząd na majątku SM Zagórze to znaczy, że jesteś ignorantem/ignorantką.

    Prawda jest taka ,że obecny czy przyszły zarząd będzie MUSIAŁ podnieść czynsze w związku z obecną sytuacją (stratą) spółdzielni.

    I niech ludzie sobie zdają sprawy z w/w sytuacji.

    Odpowiedz
  • Winonia 20:21, 17 czerwca 2017

    Jakie "bez zadłużeń"? A kto bierze (a właściwie brał, bo pewnie mu już nie dadzą) kredyty w BOŚ-iu?

    Odpowiedz
  • marzec 0:02, 20 czerwca 2017

    Ja jednak słyszałem, że nie mamy już kredytów. Bank po ogłoszeniu kolejnej straty wypowiedział kredyt i musieli go natychmiast spłacić.
    Mam nadzieję, że to tylko plotka, bo inaczej to rzeczywiście poziom Sokolni...

    Odpowiedz
  • Jožin z bažin 22:27, 17 czerwca 2017

    Nie obrażaj ludzi. Jesteś żałosny.

    Odpowiedz
  • członkowie to debile 22:49, 17 czerwca 2017

    Konkretnie - gdzie się mylę?

    Odpowiedz
  • Jožin z bažin 9:21, 18 czerwca 2017

    Konkretnie to spójrz w lustro. I sam sobie odpowiedz co widzisz.

    Odpowiedz
  • rene 0:05, 20 czerwca 2017

    Gdzie się mylisz? - co zdanie to kłamstwo

    Odpowiedz
  • artur 11:06, 18 czerwca 2017

    Do Krzysztofa mam rozumieć ,że opluwamy MA odnośnie długów .Jak ma pan znajomych w SM Hutnik to proszę zwrócić się o materiały na Walne ,dla ułatwienia podaję strona 15 poz.II ,do tego należy doliczyć 19 milionów przyszłych kredytów na ,które Walne uchwałą pozwala Zarządowi.Już było podawane ile kosztuje ocieplanie w SM Zagórze ,a ile w Hutniku- Wagowa 539zł m2.Stowarzyszenie Świadomy Lokator jest otwarte dla każdego (to nie jest zamknięta loża masońska )najlepszy dowód ,że pan się wypowiada.

    Odpowiedz
  • gość 12:15, 18 czerwca 2017

    Ha, ha, Tylko hutnik zarobił ponad 2.5 mln dla swoich mieszkańców, a na naszym walnym będziemy zatwierdzać stratę ponad 0.26 mln.

    Odpowiedz
  • członkowie to debile 12:26, 18 czerwca 2017

    Średnio ogarnięty księgowy wytłumaczy Ci ten "zarobek".

    Albo poczytaj tutaj - http://lokator.manifo.com/blog/co-na-walnym-s-m--hutnik

    Odpowiedz
  • Beka 12:35, 18 czerwca 2017

    Ludzie co Wy z tym Walnym w Hutniku, co mnie to obchodzi, ja się interesują naszą spółdzielnią i naszym Walnym. To my jesteśmy Walne, a nie Hutnik. Nakręcacie się jak celebryci w brukowcach. Czy was to bawi ? Ktoś celowo was chce skłócić i prowokuje a Wy w to wchodzicie. Trzeba iść poczytać dokumenty i poznać fakty a nie obrażać się wzajemnie. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • członkowie to debile 12:37, 18 czerwca 2017

    W sumie racja, tyle tylko, że to Hutnik chce Was przejąć.

    Odpowiedz
  • Beka 13:43, 18 czerwca 2017

    raczej poprzez swoich ludzi w radzie nadzorczej chce mieć wpływ na działalność spółdzielni, ale to przecież Walne jest najwyższym organem
    i zawsze może zmienić decyzje rady

    Odpowiedz
  • darcio 14:30, 18 czerwca 2017

    Dokładnie może lepiej w Hutniku, wyższe czynsze, wszędzie dziadowo, no i zadłużenie spółdzielni na maksa. Walne przypominać będzie farsę i ledwie kilkadziesiąt osób się na nim pojawi. Wiecie co, lepiej zagłosujcie na ludzi prezesa Hutnika, Macieja A.

    Odpowiedz
  • Beka 14:46, 18 czerwca 2017

    Jak zarząd z mecenasem nie zrobią przewału jak w zeszłym roku to już będzie sukces

    Odpowiedz
  • darcio 16:07, 18 czerwca 2017

    Każdy sądzi według siebie, nieprawdaż?

    Odpowiedz
  • rene 0:08, 20 czerwca 2017

    Zgadza się. Wg wszystkich na walnym zagórskiej robi się przewały, wg ciebie - nie.

    Odpowiedz
  • gieroj 0:10, 20 czerwca 2017

    ludzie z PO też chcą przejąć. Spółdzielnia jest słaba, to na pochyłe drzewo każda koza chce wleźć.

    Odpowiedz
  • gość 17:30, 18 czerwca 2017

    Zysk to zysk. Jakoś nie znalazłem w tym artykule wytłumaczenia tego "zarobku"...

    Odpowiedz
  • darcio 17:46, 18 czerwca 2017

    40 milionów na minusie w Hutniku? Może kandydaci na Rady Nadzorczej SM Zagórze i pracownicy SM Hutnik wyjaśnią to na Walnym. Jesteśmy ciekawi!

    Odpowiedz
  • Beka 18:22, 18 czerwca 2017

    tak na pewno się tym będziemy zajmować na Walnym i jeszcze pensją zastępcy prezesa PZU (90 tys.) bo to też nasze pieniądze, płacimy ubezpieczenia samochodów i mieszkań, na życie itd.
    podjudzacie ludzi a oni zamiast się kochać skaczą sobie do gardeł.
    A jak pan Adamiec ma taką pensję to widocznie na nią zasługuje, a wy nie

    Odpowiedz
  • darcio 19:06, 18 czerwca 2017

    Dokładnie - zasługuje na to co ma - zarzuty!

    Odpowiedz
  • lokator hutnika 20:16, 18 czerwca 2017

    Sam sobie tę pensję ustanowił więc na nią zasługuje. Brawo

    Odpowiedz
  • stefan 10:56, 19 czerwca 2017

    czytając komentarze takich "znawców od siedmiu boleści" tracę wiarę w inteligencję ludzi.... Jeżeli piszesz takie bzdury o milionowych zarobkach hutnika to idź lepiej chłopie do jakiejś szkoły zanim zaczniesz się wypowiadać!Nie wiesz znawco że spółdzielnia nie ma prawa zarabiać!!!!!to nie zakład produkcyjny który generuje zyski!!! jeżeli tak by było to znaczyło by to, że biorą od ludzi za duże zaliczki na poczet wszystkich opłat i muszą je ludziom pozwracać! A tak swoją drogą.... jeżeli spółdzielnia zagórska ma takie straty i tak z nią źle to ja się pytam: czemu już drugi raz walczycie jak podstępne tchórzliwe gady i podchodami chcecie ją przejąć???!!!! Przecież nikt chyba nie jest masochistą... ;-) chyba.... że jest wam potrzebna jako narzędzie do dalszych "prac mających na celu generowanie milionowych zysków" haha

    Odpowiedz
  • gienek 13:09, 19 czerwca 2017

    Zarzucasz innym, ale sam się nie znasz. Jeśli na koniec roku jest nadwyżka przychodów nad kosztami (potocznie: zysk) to oznacza, że spółdzielnia dodatkowo umiała zarobić pieniądze. Dzięki temu może więcej przeznaczyć na termo czy na remonty...

    Odpowiedz
  • @1 17:50, 19 czerwca 2017

    gienek.
    Skoro kontrola finansowa bilansu Sm Hutnik wykazała, że wskaźniki finansowe są poza przyjętymi normatywami, to każdy wie, że źle się dzieje w spółdzielni.

    Hutnik sprzedała działki w roku 2016 za większą kwotę, niż wykazany "zysk".

    Teraz przemyśl skąd ten "zysk" się wziął.

    Odpowiedz
  • hutniczanin 23:55, 19 czerwca 2017

    Wskaźniki dotyczące spółek nie mają nic wspólnego ze spółdzielniami mieszkaniowymi. Wskaźniki w zagórskiej są jeszcze gorsze, bo rentowność jest ujemna.
    "Hutnik sprzedała działki w roku 2016 za większą kwotę, niż wykazany "zysk"." - to zwykłe kłamstwo, które łatwo sprawdzić w materiałach na walne hutnika.

    Odpowiedz
  • Bober 13:10, 19 czerwca 2017

    do @stefan
    A lokale użytkowe w zasobach spółdzielni nie generują zysku? Za darmo są wynajmowane?
    Nikt tu nie mówi o zarobkach na mieszkańcach tylko na działalności pozostałej.Ochłoń bo sam się kompromitujesz.

    Odpowiedz
  • BOGUŚ 14:52, 19 czerwca 2017

    masz racje już raz próbowali , podchody , głupie pisemka anonimowe , zbieranie dziwnych tępych ogrów z siłowni. i niestety nie udało się ani na Środuli , ani na Zagórzu. Teraz kolejna próba bo to jedyna spółdzielnia z niewielu która ma czyste konto i można by na niej wały robić .

    Odpowiedz
  • gość 7:52, 20 czerwca 2017

    Stefan, miszczu, prawie każda spółdzielnia ma zyski dzięki wynajmowaniu lokali użytkowych, z wyjątkiem naszej. Większość lokali u nas jest pusta, a też mógłby być wynajęte i przynosić zyski.

    Odpowiedz
  • Krzysztof 8:02, 19 czerwca 2017

    Ja napisze krótko i zwięźle . Jest cos na rzeczy skoro na ul.Długosza robi się spotkania opowiada i obiecuje niestworzone rzeczy a dotego bierze w tych dpotkaniach udział Pan radny LITEWKA !!! . Zamiast zająć sie sprawani zwiazanymi z obowiazkami radnego ingeruje w zycie spółdzielni

    Odpowiedz
  • Mozart 9:06, 19 czerwca 2017

    Chłopak z SLD pracy szuka po prostu

    Odpowiedz
  • Kamil 9:30, 19 czerwca 2017

    Litewka Ci przeszkadza, a Olko nie? Też radna!

    Odpowiedz
  • Bober 11:33, 19 czerwca 2017

    Pewnie że im nie przeszkadzają działacze sosnowieckiej PO. Oni mogą zasiadać z radze nadzorczej.Ale inni już nie i już!

    No, ale nie ma co się dziwić, bo skoro jeden z CZOŁOWYCH członków stowarzyszenia świadomy lokator to były radny, powiązany z PO to co się ludzie dziwicie że świadomy lokator się burzy...

    Odpowiedz
  • misiek 0:13, 20 czerwca 2017

    Na mieście mówią, że ludzie z PO dostali polecenie przejąć zagórską.

    Odpowiedz
  • gość 8:00, 20 czerwca 2017

    A pan Graczyk przewodniczący rady nadzorczej naszej spółdzielni, przez ostatnie dwie kadencje, czyli 6 lat nie zrobił zupełnie nic dla nas. Mieszkańcy maja dość takich ludzi !

    Odpowiedz
  • Kamil 9:24, 19 czerwca 2017

    Jak to się dzieje, że powyższe nazwiska znajdują się na ulotkach podpisanych przez wasze Stowarzyszenie? Zwyczajnie kłamiecie, że "list publikujemy na prośbę jednego z członków S.M. Zagórze"
    Jak to się dzieje, że roznoszą je dozorczynie SM Zagórze?
    Jakie macie z tego profity? Co wam obiecali?
    Hutnika nie udaje wam się przejąć, to próbujecie Zagórską?

    Odpowiedz
  • Alan 13:45, 19 czerwca 2017

    Ta ulotka ma tyle wspólnego z prawdą co gebelsowskie ulotki z lat 30-tych. Prezesi boją się, że stracą pracę, bo spółdzielnia wygląda mało ciekawie. Jest po prostu brudno w klatkach i w obejściach budynków. Ja nigdy nie oddam głosów na tych co tu są wypisani, bo pewnie klakierzy zarządu.

    Odpowiedz
  • BOGUŚ 14:48, 19 czerwca 2017

    nawet nie masz członkostwa , więc i tak byś nie oddał :)

    Odpowiedz
  • BOGUŚ 14:47, 19 czerwca 2017

    TO SPRAWKA NIEZALEŻNYCH !!!!!!!!! TRZYMAJ SIĘ SM ZAGÓRZE

    Odpowiedz
  • Piotr 15:56, 19 czerwca 2017

    Ludzie, nie wiem kto kogo chce przejąć a kto chce pozostać na swoich ciepłych stołkach. Chcemy prawdy - przejdźmy się po administracjach Hutnika i administracjach SM Zagórze. W Hutniku widać zmiany, place zabaw na każdym osiedlu, termomodernizację w nastu blokach a nie trzech zrobionych za pieniądze z funduszu remontowego!!! Skwery, zielone aleiki, a co w Zagórzu??? Bród, smród i pachnie komuną. Jak spytałem o plac zabaw dla dziecka - to robimy z podatków gminy, kosze na śmieci - a po co, można włożyć do kieszeni...Być może SM Hutnik jest zadłużona - ale kto nie jest, kwestia spłaty tego zadłużenia i rezerw na kontach spółdzielni. Przez kilka lat mieszkałem w innym mieście, gdzie spółdzielnia miała zadłużony każdy blok termo modernizowany - spłacali to lokatorzy z nadwyżek CO. Opłacało się - po ok. 9 latach przyszło rozliczenie końcowe( co rok było rozliczenie ile wydano na spłatę długu) i obniżka czynszu. Teraz tam jest wyremontowane 90% bloków. Przeprowadzając się z powrotem na Zagórze poczułem się jak 20 lat temu - zero zmian i zadowolone z siebie Panie w spółdzielni nie potrafiące w niczym pomóc a każdą prośbę traktują jak atak.
    Na odpowiedzi w stylu no tak kolejna osoba z Hutnika odpowiem tyle - mam mieszkanie w SM Zagorze i mieszkałem w SM Hutnik - różnica ogromna – dlaczego tam na klatkach są domofony, nowe drzwi, oświetlenie energooszczędne, a u nas nie ma nic???
    Z chęcią odpowiem na pytania dotyczące wpisu, w szczególności spółdzielni w której mieszkałem wcześniej i która wzorcowo wypełniała swoje zobowiązania – piotr987@poczta.fm
    Jeśli zgłosi się ktoś niezależny, przedstawiający argumenty, niech przejmuje tą upadającą ruinę, czy z Hutnika, Piekarza, Grabarza czy innej organizacji.
    TA SPÓŁDZIELNIA POTRZEBUJE ZMIAN!!!!!

    Odpowiedz
  • BOGUŚ 16:22, 19 czerwca 2017

    NO TO POCO TU WRÓCIŁEŚ NIKT CIĘ O TO NIE PROSIŁ . MI JAK COŚ NIE PASUJE TO TEGO NIE ROBIĘ . A KREDYTY TO GŁUPOTA POTEM SIĘ SPŁACA LATAMI SAME ODSETKI . I NIE UWIERZĘ ZE Z ROZLICZENIA C.O SPŁACILI KREDYT . ŻAŁOSNE

    Odpowiedz
  • Piotr 17:00, 19 czerwca 2017

    Napisałem pierwszy raz, nigdzie nie wracałem. Żałosna jest osoba nie przyjmująca argumentów...

    Odpowiedz
  • Piotr 17:16, 19 czerwca 2017

    A kolejna rzecz dla kogoś kto ma problem z rachunkami: co rok nadwyżka C.O. wynosiła ok. 1400-1500 zł. Za 10 lat jeśli pomnożymy na 120 mieszkań to 1.700.000-1.800.000 zł. Do tego odlicz dofinansowanie za termo i rachunek jest prosty. Tylko, że ktoś kto odpowiada na mój post jest ze SM Zagórze i liczyć, ani korzystać z środków UE raczej nie potrafi...

    Odpowiedz
  • @1 17:57, 19 czerwca 2017

    1400 zł nadwyżki???
    Chyba na 10 mieszkań.
    W Hutniku blok 90 mieszkań to koszt grubo ponad 2 mln zł.
    Być może będzie umorzenie, ale skoro prezio Hutnika ma zarzuty, to nie sądzę by ono nastąpiło.
    A to dlatego, że termo było dofinansowane z środków publicznych, a tam musi być wszystko czyste, jawne i przejrzyste, a w Hutniku tak nie jest.

    Odpowiedz
  • Piotr 21:16, 20 czerwca 2017

    Z przyjemnością mogę pokazać zestawienie rozliczenia, już widzę durną mine @1 :-)

    Odpowiedz
  • Jožin z bažin 17:15, 19 czerwca 2017

    BOGUŚ to będziesz się musiał wyprowadzić po zmianie zarządu, bo nie będzie ci to pasowało. Liczę na twoją konsekwencję :)

    Odpowiedz
  • gość 17:40, 19 czerwca 2017

    BOGUŚ jak godzisz to, że prezydent Sosnowca jest z PO, a władze ogólnopolskie z PIS? Przecież nie wyprowadziłeś się z Sosnowca...

    Odpowiedz
  • Godzilla 18:23, 19 czerwca 2017

    O rety @Jan naprawdę takie kolesiostwo?? Myślałem że to tylko na szczeblu rządowym a ty otworzyłeś mi oczy.W Sosnowcu takie rzeczy.Niemożliwe . Ja to widzę tak, że jest jakiś klon Adamca i będzie rządził Zagórską. Będzie ich dwóch i prokuratura zgłupieje którego oskarżyć. A może jest ich więcej??

    Odpowiedz
  • Piotr 18:37, 19 czerwca 2017

    Może weźmy pod uwagę, że trzeba znaleźć kogoś bez skazy... Może Zbyszko z Bogdańca?? :-) Ludzie zawszę będą na kogoś narzekać, ale prócz narzekań, chciałbym widzieć efekty... Ciekawy jestem jak przyjdzie nowy Zarząd ( o ile się zmieni, OBY...) to jakie zarzuty pójdą po audycie na obecny Zarząd do prokuratury... może dlatego tak bardzo trzymają się stołków, bo przecież większość z nich to emeryci...

    Odpowiedz
  • Kasia 21:07, 19 czerwca 2017

    Oczywiscie.. 24 lata prezes siedzi i nicccc nie robi...trzeba to zmienić. .

    Odpowiedz
  • hutnik 0:54, 20 czerwca 2017

    Trwa akcja zorganizowana przez stowarzyszenie Świadomy Lokator.
    1. Wypuszczenie ulotek obsmarowujących Hutnika, pomimo świadomości, że z powodu oczywistych kłamstw trafią one do prokuratury, no ale to już będzie po walnym.
    2. Przejęcie spółdzielni Zagórze (poprzez wprowadzenie wskazanych w ulotkach członków RN).
    3. Odzyskanie korzyści utraconych w Hutniku. Łatwo się domyśleć, kto znajdzie pracę, a kto dostanie sklep monopolowy.
    4. KASA MISIU KASA. Członkowie stowarzyszenia podobno pracują dla idei, ale tylko podobno. Stworzyli wydumany pozew przeciw Hutnikowi tylko po to, by wyłudzić ze spółdzielni 400.000 zł. Sąd nie dał się nabrać. Sprawa prokuratorska trwa. Czekamy na zarzuty.
    5. Kolejna sprawa dotyczy kłamstw i przekłamań od których roi się na stronie lokatora.
    Czekamy na zarzuty.

    PS. Wiecie czemu adres strony lokatora nie kończy się na .pl? Bo strona nie jest na polskim serwerze. Niestety dla was: zmieniły się przepisy i tak się już nie uniknie odpowiedzialności.


    Dopisek administracji:

    Większego steku bzdur nikt tu jeszcze nie zamieścił, ale z tym .pl, to nas mocno rozbawiło.

    Odpowiedz
  • gość 10:17, 20 czerwca 2017

    Bzdura mamy dość nieudolności zarządu i ludzi którzy nic nie robią tylko wydają nasze pieniądze, przecież wydali w ostatnim roku nasze 6 mln i teraz mamy długi. Tak to jest w naszej zagórskiej.

    Odpowiedz
  • 19 12:31, 20 czerwca 2017

    radio gada baba gada radio baby nie przegada..... wypowiedź typu: nic nie wiem ale coś powiem bo chcę :-) biedulku dobrze że nie agitujesz "W... oddaj moje 100 milionów!!!""" :-). Chcesz coś powiedzieć to przyjdź, sprawdź dokumenty a potem wypowiadaj się .Internet co prawda wszystkie nawet to bzdurne info przyjmuje, ale sam/a przed sobą kompromitujesz się.

    Odpowiedz
  • medium 14:51, 20 czerwca 2017

    Ciekawe czy Pan Prezydent naszego miasta wie jak bardzo udzielają się jego Radni, jak ciężko pracują wykonując polecenia Hutnika na rzecz "Lepszej "przyszłości mieszkańców......

    Odpowiedz
  • BOGUŚ 9:49, 21 czerwca 2017

    Dlatego trzeba go poinformować , na jego stronie na Facebook wtedy post wszyscy zobaczą i będzie natychmiastowa reakcja .

    Odpowiedz
Kreator stron www - szybka strona internetowa